کمیته داوران فهرست جدید داوران بین المللی را به فیفا اعلام می‌کند
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 خبرگزاری فارس: فیفا در نامه‌ای از کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواست فهرست جدید داوران و کمک داوران بین المللی ایران تا دو هفته آینده اعلام شود.

خبرگزاری فارس: کمیته داوران فهرست جدید داوران بین المللی را به فیفا اعلام می‌کند

 

به گزارش خبرگزاری فارس، فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال از  کمیته داوران خواست فهرست جدید داوران و کمک داوران بین المللی ایران حداکثر ظرف دو هفته آینده اعلام شود.

اسامی داوران بین المللی همه ساله تقریبا در همین مقطع زمانی اعلام می‌شود اما مهم‌ترین تفاوت فهرست جدید این است که اعضای کمیته داوران به ریاست فریدون اصفهانیان اسامی داوران و کمک داوران بین المللی را انتخاب می‌کند و حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری نقشی در انتخاب داوران بین المللی نخواهد داشت.

به این ترتیب انتظار می‌رود شاهد حضور داوران جدیدی در فهرست داوران بین المللی ایران باشیم.

فریدون اصفهانیان، مسعود مرادی، رضا غیاثی، اسماعیل صفیری و محمد فنایی 5 عضو کمیته داوران هستند که باید 9 کمک داور و 7 داور بین المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را انتخاب و به فیفا اعلام کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان